Island doll

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Island doll

Postby Bianca Verschoor » 12 Jul 2011 18:15

Hallo Iedereen
Ik heb georgiana al enige tijd in huis al meerdere schoentjes voor haar
maar geen een schoentje past haar ze zijn allemaal te groot terwijl ik toch msd formaat schoenen heb bestelt ik snap er niets van mijn sd en yosd
schoentjes van dollhaert passen wel goed bij de dolls.
Weet iemand misschien waarom mijn schoentjes niet passen ik
heb het idee dat ze gewoon hele kleine voetjes heeft.
Alvast bedankt Bianca
;) ;) ;)
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 12 Jul 2011 18:44

waarschijnlijk omdat je msd voetjes van 5,5 cm heeft en de meeste msd schoenen een binnnenmaat van 6 of 6,5 cm hebben , iig heb ik datzelfde probleem met schoenen voor mn minifee en B&G msd, die hebben ook voetjes van 5,5 cm, waarvan die van een minifee ook nog vrij smal zijn.

Bij het zoeken naar schoenen dus opletten of de binnenmaat erbij vermeld staat kan enorm helpen, maar je keuze wordt er wel beperkter door.

Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik de schoenen wat op moet vullen met een stukje papier, zolang de schoenen er in verhouding met de doll goed uitzien, zijn ze wat mij betreft goedgekeurd.

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 12 Jul 2011 18:47

Ik had de voetjes opgemeten en ze zijn 5,5cm dus dat kan kloppen.
opvullen dus de schoenjes gaan we dat maar proberen.
thanks
;)
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 12 Jul 2011 18:50

klein stukje papier kan al een hele hoop schelen ;)

Lady.Arachnia
SD
SD

Postby Lady.Arachnia » 14 Jul 2011 13:31

Ik heb dat dus ook met mijn RS msd dame! Ik heb een beetje putty onder haar voetje gedaan en een propje watten in de neus vd schoen. T mot maar... :x
I, Myself, am Strange and Unusual...
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad

heddiej
MSD
MSD

Postby heddiej » 14 Jul 2011 20:31

op think pink kan je bij schoentjes kijken van dollzone, die zijn echt allemaal 5.5 cm
waar kan ik leuke 6cm schoentjes vinden :P want ik kom echt mega veel leuke 5.5 cm tegen xD
het tegenovergestelde van jullie dus eigenlijk :P
<3

Moonzzz
SD
SD

Postby Moonzzz » 15 Jul 2011 00:27

ik heb ook een RS MSD en voor de meeste schoentjes zijn haar voeten dus ook te smal en te klein, maar heb papier in de neus gedaan en nu past het aardig goed.

ze heeft nu wel een beetje grote voeten, maar dat valt niet super erg op.
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 15 Jul 2011 08:33

Mochten de schoentjes met opvullen toch nog te los zitten (of ziet het er vreemd uit, bijvoorbeeld omdat het een open schoen is), kun je nog altijd hoge laarzen proberen: Als die goed aansluiten op het been maakt het niet zoveel uit dat de schoen wat te groot is.
Verder kun je zelf heel makkelijk leuke kleine schoentjes in mocassin-model maken. Ik weet niet of dat iets voor (de stijl van) je pop is, maar je kunt het altijd proberen. :)
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 16 Jul 2011 07:45

Hoi
Ik las dat iemand 6cm schoentjes zoek dan moet je even op dollheart kijken
die hebben allerlei schoentjes en deze zijn zo'n 6cm.
Ik zal mijn roccocoschoentjes is proberen op te vullen mijn laarsjes zijn namelijk aan de voorkant open.
en ze sluiten niet zo mooi aan op de beentjes van m'n msd moet binnenkort
weer eens foto's maken.
;) ;)
Love music and dolls

Raou
MSD
MSD

Postby Raou » 16 Jul 2011 08:51

Mijn meisje heeft ook van die kleine voeten, ze heeft schoenen van Dollmansion en Leekeworld en die passen allebei goed.
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 26 Jul 2011 13:04

Ik heb laatst dit onderwerp geopend,omdat ik graag wat wilde weten over msd met kleine voetjes nu kreeg ik van een van jullie de reactie dat dollmansion ook kleine schoentjes heeft.
Nog een vraagje dan moet ik zeker goed opletten wat er bij inner L staat klopt
het dat daar de binnen lengte aangegeven staat.
Alvast bedankt Bianca
;)
Love music and dolls

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 26 Jul 2011 13:33

Klopt, dat is de lengte aan de binnenkant van de schoen.
Als je bij Dollmansion koopt moet je ze wel persoonlijk mailen omdat Nederland niet in de lijst staat als je besteld. Maar ze kunnen wel gewoon naar Nederland verzenden.
Image

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 26 Jul 2011 15:58

@ Snow
Bedankt voor de info als het goed is staat Nederland wel al op de lijst ik heb een paar maanden terug daar bestelt voor mijn sd mannetje en toen stond Nederland wel op de lijst met landen.
:dance:
Love music and dolls

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 26 Jul 2011 16:03

Oh dan hebben ze dat veranderd ^^ Heb er meerdere keren besteld en alle keren stond het niet op de lijst. Maar dat scheelt dan weer ;)
Image

Angel_Style
Tiny
Tiny

Postby Angel_Style » 05 Oct 2011 14:58

Ik had nog een vraagje. Zijn er meer mensen die een islanddoll pop hebben?

Ik ben zelf namelijk verliefd op Amy maar wil graag weten van mensen die een islanddoll pop hebben of er meer dingen zijn waar ik rekening mee moet houden.

zoals ik hier lees is het dus inderdaad zo dat ze waarschijnlijk iets kleinere voeten hebben dan normale poppen.

Dit lijkt mij opzich geen probleem. Maar hoe is het voor de rest met hun poppen gesteld?

(let op ik ben een totale newbee) dus alle info is mee genomen!

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”