"Mitte, kijk eens wat ik vond, een muts!"

Malina poseert wat met de muts op, die eigenlijk bedoelt is voor Wiske's Phresa.
"Kijk nou! Hij is enorm! En zwaar en als ik hem niet omhoog houdt zie ik niets meer!"

Ze realiseert zich snel genoeg dat dit niet werkt op de manier waarop het hoort, maar misschien heeft de muts wel ander nut...
"Ik kan er gewoon in zitten, zo groot is ie! Misschien is het helemaal geen muts?"

Ze bedacht nog meer mogelijke functies voor deze enorme, vreemde muts...
"Als ik mezelf heel klein maak pas ik er misschien zelfs helemaal in! Is een boot? Een tent? Misschien een vreemde slaazak?"

Ik heb haar maar uitgelegd dat het wel degelijk een hoed was, maar niet voor haar. Ze lag even rustig op mijn been te luisteren naar mijn uitleg.
"Nouja niet gek dat het geen boot is, want waarom zou het dan oren hebben? Maar..."

Ze gaf aan dat ik haar op moest tillen en vertelde verder.
"Ik vond 'm echt heel leuk en als hij niet zo enorm groot was geweest, was het een hele mooie muts voor mij!"

"Phresa heeft wel geluk hoor! Ik ben jaloers! Wil je alsjeblieft ook zo'n mutsje voor mij maken?"
Jep, ik wordt weer aan het werk gezet, het jurkje van gisteren was niet genoeg xD Malina wil een konijnenmutsje!
Bonus:

kijk zo staat de muts mijn hand xD
* Jurkje, pruik en muts door mij, face-up Fairyland default, ogen van Captured in Glass. *
Alle foto's zijn klikbaar voor een grotere versie.
Thanks for watching!