@ Lavender Traces; Jaaa Engeland is mooi! Al was het natuurlijk een heel kort tripje, wat we gezien hebben was super

Ik ben ook erg gecharmeerd van de blauwe kijkers, die ga ik vaker bij hem gebruiken, bij deze grotere oogmaat kan ik jouw tip ook beter gebruiken dan bij de kleinere ^^ En bedankt, ondanks dat er weinig vrije tijd was voor foto's ( we kwamen er immers voor een bruiloft van goede vrienden) heb ik mijn best gedaan er toch nog wat van te maken qua foto's haha.
@ serid 13; Dank je wel hoor

Prima weekend gehad, wel druk, had nog graag wat meer van het mooie landschap gezien en meer pics van Kay gemaakt, mja te weinig tijd en man-lief heeft helaas niet zoveel geduld met doll-pics maken als ik haha.
@ Pinky lady; Thank you! Ja Kay is een knap ventje
@ Kyanara; yup...le sigh...engeland ..ik wil zeker nog een keer terug!
@ Amber Kyou; ooowww ja schotland staat ook op mijn verlanglijstje ^^ En de boottocht was leuk! ( niet spugend over de rand gehangen yay!)
@ Dernhelm; Backdr... girl you are horrible!!
@ Soft Poison; Merci! ik vond het ook erg fijn om tenminste 1 doll bij me te hebben. Ik kan maar moeilijk zonder mijn boys! Oi dat gaat nog wat worden als ik straks 2 weken weg ben ( zonder dolls aaaargh)
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo