Eerste aankoop angsten 0,0

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

sdrassa
SD
SD

Postby sdrassa » 16 May 2011 12:38

Als ik jou was zou ik gewoon de doll kopen en me totaal niet druk maken over wat andere mensen vinden. Zolang je het kunt betalen, waarom zou je niet iets doen met je geld waar je lol van hebt?

En daarnaast, je keuze is echt geweldig. Ze is prachtig! Ik moet zeggen dat ik wel even moest lachen, ik heb namelijk serieus overwogen om mijn bestelling bij Fairyland even uit te stellen en haar te kopen een paar weken geleden.
Ik zou het gewoon doen als ik jou was en ik weet niet hoe het met de rest van de mensen zit maar ik ben supernieuwsgierig naar wat je met haar gaat doen wanneer je haar hebt ;)
@ home: Ra'Jiradh (puki pukisha)

Currently waiting for: J'skar (puki pukisha/cupid3)

Uselessboy
YoSD
YoSD

Postby Uselessboy » 16 May 2011 13:58

nou, ik heb een dure Olympus camera om foto's te maken, en ze zal waarschijnlijk ook veel modellen voor tekeningen :3
daarbij wil ik haar ook mee nemen naar meets enzo 83

Verder wil ik zelf een aantal elegante gewaden ontwerpen en hopen dat ik iemand kan vinden die ze wil maken voor me oWo
Ik zal wellicht ook dingen bedenken voor heur haar(ja, op die manier vervoeg je naar de haren van een vrouwelijk doeleind van je zin, in die context xD. *1)

oWo she is gonna be so awesum oWo

maar... o.o als jij haar wilde maakt ons dat.... competitie? o.o
(stiekem toch blij dat je had besloten niet uit te stellen een paar weken geleden met de Fairyland bestelling.
Speaking of Fearies ( ik gebruik de oud-engelse spelling voor het woord, ik weet het xD) Ik heb een kort verhaaltje waar ik aan het werken ben waarin een vergelijkbaar iemand verschijnt , een dryade. 83 misschien dat ik die hier ergens nog wel een keer kwijt kan bij Off-topic spul xD

sdrassa
SD
SD

Postby sdrassa » 16 May 2011 14:42

Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, we zijn geen competitie. Ik vind het alleen heel erg grappig omdat ik hoopte dat iemand haar snel zou kopen omdat ze zo ontzettend mooi is (en een beetje om mijn portemonnee te sparen :P ).

Uselessboy
YoSD
YoSD

Postby Uselessboy » 16 May 2011 18:14

ahh, okay owo
ik was al bang dat ik haar dan vlak voor je neus zou wegkapen, en dat zou ik gemeen vinden ~,~ - phew

sdrassa
SD
SD

Postby sdrassa » 17 May 2011 05:59

Nu ik weet dat jij haar graag wil zou ik dat zeker nooit doen. Ik weet hoe het voelt als je je zinnen op een doll hebt gezet en hij/zij er ineens niet meer is. Dat is een heel vervelend rotgevoel en zoiets zou ik iemand nooit bewust aandoen.

teenage-angel
SD16
SD16

Postby teenage-angel » 17 May 2011 07:03

een vriendin van mij heeft die doll ook, die doll logeert nu dus bij mij XD

wel leuk dat je der wil hebben, ze staat al zo lang te koop bij TP alleen wat wel een nadeel kan zijn en dat zeg ik eerlijk is dat de company is verdwenen, dus je zult zeer voorzichtig met der moeten zijn. ik heb het gemerkt aan de hand van dat de website van hun er niet meer is.

maar als je der echt wil moet je het gewoon doen ;)
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 17 May 2011 08:08

@ teenage-angel: waarom zou t n nadeel zijn als je n doll koopt van n company die 'niet meer is' ? ja ik weet betrefefnde onderdelen die stuk gaan mss, maar de doll zelf was toch al n speciale editie, dus denk niet dat ze daar zowiezow makkelijk onderdelen van zouden hermaken?
Ik zou denken dat de doll dan nog bijzonderder word.?

Uselessboy
YoSD
YoSD

Postby Uselessboy » 17 May 2011 08:15

jah, ik had ook al begrepen dat Domuya er niet meer is. ^,^ dat maakt haar juist alleen maar specialer oWo
en ik ga er ook voor 0w0, ben nou al helemaal hyped up voor de 5de 0W0

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 17 May 2011 08:23

lol!! heb je al antwoord van think pink dat ze dr voor je apart houden?
*heeft zelf ook bar veel zin in dolliverse*
EDIT: Ja, ik vind haar er daar ook alleen maar specialer door worden!

Uselessboy
YoSD
YoSD

Postby Uselessboy » 17 May 2011 08:52

Ik heb wel een antwoord waarin het geinsinueerd word, maar ik weet het niet zeker omdat ik geen geld kan overmaken via Paypal T_T
Zou ik vragen om een gunst, om haar apart te houden zonder aanbetaling, maar met een contract door mij ondertekent dat ik het geld op die datum zal overhandigen. als ik me dan er niet aan houd kunnen ze me zelfs aanklagen ervoor.

oWo - nog 18 dagen! - oWo

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 18 May 2011 11:11

@ Uselessboy,

Eey, ik was gister onverhoopt bij Think Pink, en ze staat op verkocht, met (jouw naam?) erbij. Sorry, weet je gewone naam even niet meer,,,,,,,, dus vandaar t vraagteken.
Ow, en had je ook al meegekregen dat je t jurkje dat ze aanheeft erbij cadeau krijgt?
Die goud/kopere, met die blaadjes erop.
Het pruikje dat ze nu opheeft is n 7/8 en een maat te groot.
Zij heeft namelijk 6/7, gezien dat het niet bij dr gegevens stond op de site, vond ik het handig dat even na te vragen.
Dr oogjes horen ook gewoon bij dr.
Dus tenzij je andere oogjes wil, dan moet je die nog kopen. Maar nu hoef ej alleen nog een passend en voor jou naar wnes zijnd pruikjes voor dr uit te zoeken.

Heel erg gefeliciteerd met haar!
Ze is heel mooi, en ze stond daar echt heel lief op je te wachten!

Ik denk, ik laat t even weten!

Groetjes,,

Uselessboy
YoSD
YoSD

Postby Uselessboy » 18 May 2011 11:50

ja, ik had al gehoort dat ik het jurkje erbij zou krijgen. De pruik en schoenen had ik begrepen zou ik er niet bij krijgen. dus daar was ik sowieso nog naar op zoek, en zit al een hele lange tijd door de website te browsen om de perfecte de vinden oWo.
^///^ ik ben nou al blij met haar ^^, ik hoop dat ze een hoop mooie foto's gaat opleveren en een hoop lol owo
en bedankt dat je het liet weten van de pruikmaat, ^^;; ik zat al de hele tijd een maat te groot te zoeken voor haar, kom ik nou achter xD

owo deze ogen zijn goed hoor ^^ ze straalt nu een rust en een kalmte uit die ik wilde oWo

Rooziej
SD13
SD13

Postby Rooziej » 18 May 2011 20:15

vandaag in de winkel werd al goed voor haar gezorgd, als je haar dan eindelijk in het echt vast hebt, weet ik zeker dat je haar nog leuker vind want ze is echt een schatje.

Alvast gefeliciteerd met haar, en heel veel plezier met haar ^^
@ Home:
Isamu
Usagi
Yaora
Joshua
Rikugou
Haru-Hanako
Enma
AiYumeko
Coming:

Uselessboy
YoSD
YoSD

Postby Uselessboy » 18 May 2011 22:02

dat weet ik bijna ook zeker dat ze dat zal zijn ^^
heb echt zo veel zin in over 17 dagen >w<
ohh, ik zat laatst door mijn foto's te kijken, en ik vond per toeval een foto van de eerste keer dat ik haar zag o.o..
21-3-2010, op een klein kraampje of Phantasium weggestopt in een achterhoek bij een decor.... ^^ en gezien sommige details is dit exact de zelfde als die wat ik heb gekocht ^^
Image

DragonElf
SD
SD

Postby DragonElf » 18 May 2011 23:07

Oh je gaat haar kopen! Gaaf! Echt een plaatje :)
gefeliciteerd :D
Dolls at home: Ethan,Brandon,Shane,Tyrone
Buddydoll Elisha for sale

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”