Angel of Dream Qian

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

EprilDiva
MSD
MSD

Angel of Dream Qian

Postby EprilDiva » 16 May 2011 19:45

Hey!

Ik ben echt helemaal tot over mijn oren verliefd geworden op een BJD.
Haar naam is Qian, ze is van Angel of Dream.
Ze is een prachtige SD en ik kan echt niet wachten tot ik haar in huis heb.
Maar toen ik, na een kwartier stil naar haar foto te hebben zitten staren en me voorbereid had op een bedrag van minimaal 700 dollar, naar de prijs keek, schrok ik me een ongeluk. Ze kost namelijk maar 265 dollar!
Nu moet ik hier natuurlijk blij om zijn, maar... Krijg ik wel net zo'n mooie doll als op de foto? Dat de face-up er niet bij zit is logisch, maar toch. Het is zo goedkoop..
Ik weet dat Angel of Dream normaal gesproken een erg goed en betrouwbaar merk is (dat hoor ik ten minste van anderen), maar ik wil toch graag advies.
Heeft iemand Qian toevallig zelf? Of is er iemand die iemand kent die Qian heeft?

Dit zijn trouwens foto's van haar, ze is echt prachtig, niet waar?^^
Image
Image
Image

ps; Ik heb voor een topic als deze geprobeerd te zoeken op Den of Angels, maar die site doet bij mij een beetje raar... Dus als 'ie daar als bestaat (wat ik ergens wel verwacht), sorry. ;)
pps; er is ooit eerder al een topic over Qian geopend, maar deze komt uit eind 2009 en er staan geen foto's op. Ik hoop dat degene die dat topic toen opende nu misschien foto's heeft?
@ Home: DollLeaves Flora, DollLeaves male Lilith, DollLeaves Ada, Dollzone Dragongirl, Fairyland Pukipuki Winking Sugar
On Layaway: Blue Fairy Jerome

Esmee
SD
SD

Postby Esmee » 16 May 2011 20:20

Ik heb zelf een AOD An . en ik heb de face up er toen niet bij gedaan , maar je krijgt net zo'n mooie Doll als je ziet Angel of dream heeft mooie dolls .
Coming soon :
none

@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

lifae
Tiny
Tiny

Postby lifae » 16 May 2011 20:33

Ik heb zelf geen Qian, maar wel een MSD meisje van Angel of Dream. Ze verstuurden haar in ieder geval vrij snel. Ik heb tenminste niet veel langer hoeven wachten dan de tijd die er op de site bij staat. Het duurde een week langer omdat ik er een faceup bij had besteld.
Het resin is heel erg glimmend (mijn meisje is tan, dus misschien valt het in die kleur gewoon meer op) en de faceup wijkt enorm af van die op de site staat, maar ze is wel mooi en poseert zeker niet slecht.

Op Den of Angels zijn wel wat topics over AoD. Als je wil, kan ik je wel wat linkjes geven. Misschien kun je het op die manier wel zien?

(En oh, nee! Nu ik Qian zo zie, overweeg ik haar als 'volwassen' versie van mijn MSD meisje XD Ze is echt heel mooi.)

EprilDiva
MSD
MSD

Postby EprilDiva » 16 May 2011 20:56

Ik heb zelf geen Qian, maar wel een MSD meisje van Angel of Dream. Ze verstuurden haar in ieder geval vrij snel. Ik heb tenminste niet veel langer hoeven wachten dan de tijd die er op de site bij staat. Het duurde een week langer omdat ik er een faceup bij had besteld.
Het resin is heel erg glimmend (mijn meisje is tan, dus misschien valt het in die kleur gewoon meer op) en de faceup wijkt enorm af van die op de site staat, maar ze is wel mooi en poseert zeker niet slecht.

Op Den of Angels zijn wel wat topics over AoD. Als je wil, kan ik je wel wat linkjes geven. Misschien kun je het op die manier wel zien?

(En oh, nee! Nu ik Qian zo zie, overweeg ik haar als 'volwassen' versie van mijn MSD meisje XD Ze is echt heel mooi.)
Haha, ja, he?^^
En ik zal nog wel proberen om naar DoA te gaan via de laptop van mijn moeder. Wie weet doe 'ie het daar wel goed :P
En wat de face-up betreft, die ga ik toch zelf doen. Dus dat is het probleem niet.
En ik neem de Y-normal colour, dus ik weet niet of 'ie dan ook zo glimt? Misschien minder.
@ Home: DollLeaves Flora, DollLeaves male Lilith, DollLeaves Ada, Dollzone Dragongirl, Fairyland Pukipuki Winking Sugar
On Layaway: Blue Fairy Jerome

pinky-lady
SD
SD

Postby pinky-lady » 16 May 2011 22:05

Ik heb zelf een AOD msd chun ze.
haar lichaam glimt wel een beetje, maar niet zo erg dat het plastic lijkt (je kunt haar natuurlijk ook gewoon body blushen)
Mijn doll is een pink skin. Ben heel blij met haar lichaam. Ik vind dat het goed poseert en hele realistische verhoudingen heeft.
ik vind Qian ook erg mooi, wilde har ook gaan bestellen maar ik heb toen mijn oog op een tweedehands boy & girl laten vallen :blush:
:¨·.·¨:
`·.home:
Alice, April, Wolfje, Bella, Bowie, Dilana, Bruiser.
coming;
impl doll iris-Roselin.
impl doll verne-Emily.

Moonzzz
SD
SD

Postby Moonzzz » 15 Nov 2011 19:13

ik zag dit topic en vond mijn vraag er wel een beetje bijpassen..

ik ben namelijk een beetje verliefd aan het worden op de AoD Juli, ook al zo'n mooie dame..
en de dingen die ik hier lees vind ik erg fijn om te lezen..

maar ik zit nog te twijfelen of ik haar bij AoD zal bestellen of bij TP, het liefst natuurlijk wat het goedkoopst uitkomt.

dus EprilDiva heb jij haar al binnen (of besteld)?
hoe veel verzendkosten en douane kosten was het?

(ik las dat het verzenden aardig snel ging..)
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

Return to “Doll Advies”