Eerste aankoop angsten 0,0

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Uselessboy
YoSD
YoSD

Postby Uselessboy » 15 May 2011 20:25

jah o.o
maar ik moet het nog wonen hier, en mijn zusje en broertje geven me al genoeg flac over dat ik Warhammer speel, en een vernielzuchtige vogel heb, en hou van het verzamelen van zwaarden,lijken en landkaarten o.o... (I'm a creep o.o;;)
Echt raar, om zo beslist te zijn over iets o.0
(en ik moet nog bericht terug krijgen van mijn financieel begeleider of ik maar 400 euro heb of meer? o.o) Ik weet sowieso dat ik het geld heb voor de Core (De Drui Doll haarzelf) de vraag is heb ik nog meer. Alleen mijn begeleider weet dat TT^TT

tolkien-fan: Dernhelm >8D
(Eowyn's alias toen ze met haar oom(King Theoden) mee uitreed naar de Velden van de Pellenor... am I right?) :3

dernhelm
SD13
SD13

Postby dernhelm » 15 May 2011 20:31

Ssssttt!!! you are spoiling my awesome disquise!!!

bleh financieel begeleider, dat klinkt vervelend.
Anders verkoop je wat warhammer. En als je Geen darkelves speelt kun je beter gelijk alles verkopen,... cause all other races are useless...boy
thuis:
Mata Flanagan met zijn artificial personal assistant O.W.N.E.R & fryske spruit Aafke

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 15 May 2011 20:37

Mijn zusjes vinden mij ook gek, mn ouders vinden t ook maar vaag.
Maar als je n vernielzuchtige vogel heb, raad ik aan of je doll zelfverdedigingslessen te geven, of dr uit de buurt van je vogel te houden...
Lijkt me wel ahndig, anders heb je een doll-lijk om aan je verzameling toe te voegen, en dat lijkt me niet de bedoeling... of wel?

En maken die dingen je tot n creep? Dat wist ik niet. Ik denk dat je gewoon ben wie je bent, en dat je daar trots op mag zijn.

En raar om ergens zo beslist en zeker over te zijn? Nee hoor, het is juist wel goed, zo afentoe, vooral als je soms erg onzeker kan zijn. Dan mag je best soms in je eigen kracht en zekerheid gaan staan.

Je gaat haar Core noemen? Zit daar een verhaal achter, of?

Nou, even afwachten dan op het antwoord van je financieel begeleider. En succes... En wat betreft Warhammer, daar heb ik geen verstand van.
Maarre, Dernhelm? Je naam komt dus van n Lord of the rings character? *kijkt vragend* Van de Tolkiendingen heb ik ook geen verstand,, lol

Rooziej
SD13
SD13

Postby Rooziej » 15 May 2011 20:42

Gefeliciteerd, met je keuze.
Geef ik je nog een tip, als je zeker weet dat je het geld voor haar heb. Betaal haar nu vast, en vraag dat Joyce en Marcia haar voor je meenemen naar Dolliverse,
dat bedoelde ik dus ook te zeggen :)

en ik geef ook altijd iemand die er anders bij loopt een complimentje, omdat ik weet hoe het is om anders te zijn (draag zelf ook gewoon over straat soms lolita kleding namelijk)

dus als je die doll echt wilt, dan moet je haar gewoon kopen, anders krijg je er misschien spijt van, en dat wil je ook niet ;)
@ Home:
Isamu
Usagi
Yaora
Joshua
Rikugou
Haru-Hanako
Enma
AiYumeko
Coming:

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 15 May 2011 20:54

@ Rooziej,, Als t aan mij ligt zoou ik waarschijnlijk ook elke dag 'anders' over straat lopen, hetzij lolita, hetzij wat anders. Alleen mn ouders zijn daar niet zo van gecharmeert, (als in, mag niet, enkel met festivals en als ik bij vrienden ben/afspreek) dus dat moet ik meestal een beetje indimmen. Maar idd, ik weet ook hoe t is om anders te zijn, en ik vind t fantastisch als mensen gewoon doen wat ze willen, omdat t voor hun goed voelt, en dat ze dan gewoon lak hebben aan wat anderen zeggen of denken.
En ik vind het fijn n positief commentaar, of complimentje te geven. Ik weet hoe fijn t is om positief commentaar of complimentjes te krijgen, of t nu van een bekende of een vreemde is.

Eey, Rooziej, waar woon jij ergens?
*heeft direct weer zin om lolita aan te gaan trekken*

Uselessboy
YoSD
YoSD

Postby Uselessboy » 15 May 2011 21:22

nou, het woord "Core" was eigelijk gebruikt in die zin om het woord "Kern" aan te duiden. De kern van de aankoop, zeg maar. ^^;; soms is mijn woord-gebruik een beetje apart, omdat ik ook vaak door Professor Tolkien's oudere manuscripten snuffel, en veel van mijn zins-opbouw is gebaseerd op het oud-engelse. Misschien dat we nog eens een keertje verder kunnen discussieren over de professor's werk :3

en ik speel High Elves en Lizardmen in Warhammer. De High Elves zijn elegant, en zijn mijn aanvals-kracht, terwijl als ik iets voor meerdere beurten moet beschermen ik liever mijn Lizardmen gebruik. :3
Ik beiden opzichten delven Dark Elves het onderspit, aangezien ze niet de rauwe standvastigheid van de Lizardmen hebben, of de "I get to go first" regel hebben van de High elves. Dit maakt beiden efficienter in hun gebruik dan de Dark Elves. en daarbij, Friggin Dragons en T-rexes! oWo
maargoed, ik dwaal af o.o

en mijn vogel is misschien vernielzuchtig, maar hij weet wel waar hij wel en niet aan mag komen. En als ik uit de kamer ga zet ik hem altijd weg. Dus dat is niet zozeer een gevaar voor de Doll.

Financieel begeleiders zijn juist heel handig 8D
Je geeft ze 8 tientjes in een maand (die ik vergoed krijg van de gemeente) en ze lossen al mijn geldzaken op, waardoor ik alleen maar hoef te vragen "heb ik nog zoveel geld, mag ik het hebben?" :3

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 15 May 2011 21:30

lol,, Hmm ik had zo'n gevoel van dat je dat idd bedoelde, met je woordkeuze 'core' maar denk, vraag t maar even na. lol
Oud-engels is cool!! Errhm,, en interessant! *grins*
Ik wil best nog n keertje gezellig meediscussieren? Weet niet of die uitnodiging mede aan mij gericht was? Nuja, niet dat ik weet of ik veel inbreng zou hebben over de professor zn werk,, maar vind t wel interessant.

Ach joh, tis goed om afentoe te kunnen praten over wat je interessant vind. En je was volgens mij niet aan t afdwalen, gezien dat je alleen maar antwoord gaf op Dernhelm en mij.

Beter dat je je vogel goed opgevoed heb. Ik zou bijna gaan denken dat je m getraind hebt om de spullen van je broertje en zusje te vernielen als ze lastig zijn? Nee hoor... Ik heb gewoon soms bijdehante opmerkingen. Vraag maar na, de meeste lui van t forum zullen t vast wel weten te be-amen.
En mooi als je blij bent met je financieel begeleider, dat scheelt weer!

Rooziej
SD13
SD13

Postby Rooziej » 15 May 2011 21:40

@ Serid: ik woon in deventer.
Leuk dat je ook lolita draagt, maar als ik het me goed herinner woon jij bij Aaralyn in de buurt? (das dus een heel end van mij af :P)
Ga waarschijnlijk met dolliverse in lolita, ook al ben ik restring vrijwilliger... dan maar niet 1 van mijn duurste jurken an :p

@ Uselessboy: Ik ben heel benieuwd of je haar mee gaat nemen bij dolliverse, als ik je zie lopen met haar zal ik je zeker even aantikken :D
@ Home:
Isamu
Usagi
Yaora
Joshua
Rikugou
Haru-Hanako
Enma
AiYumeko
Coming:

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 15 May 2011 21:50

Ja, als ik je zie met haar, dan kom ik wel even een knuffel halen ofzow,, of gewoon hoi zeggen, is ook goed.

@ Rooziej,, nee ik woon niet bij Aaralyn in de buurt. Ik woon in de buurt van Alkmaar, maar dat is volgens mij evengoed nog een aardig eindje weg?
Ik heb komend weekend een meet die ik organiseer, als jullie willen zijn jullie welkom. (zie meetings 21 & 22 mei)

Zit je alleen bij t restringen? Of?
Ik was n beetje snel met mn kaartjes kopen, maar ik dacht eerst introducees mee te hebben. Nu kom ik alleen, of ik moet ergens gaan logeren, dan is t samen reizen. Maar ik vind t op zich ook leuk om te helpen met vrijwilligersdingen. (weet je wat, ik kijk wel even bij t topic vrijwilligers onder dolliverse)
Lijkt me leuk,, wellicht doe ik ook lolita aan,, hangt n beetje van t weer af, welke. (en of ik erin kan wegsneaken als ik geen logeerplek van te voren heb.)

dernhelm
SD13
SD13

Postby dernhelm » 15 May 2011 21:51

:twisted: We sank ulthuan!!!!And you will bow, you no gooded tea-lurkers!
We will enslave the very last of you and you will beg for death on our alters!
All praise to our Druchii lord, our heroic witch King!!! :twisted:

ughm...geen id waar dat opeens vandaan kwam

De professor was gaaf. Je moest bij zijn lectures alleen niet op de eerste rij zitten want hij spraakwaterde de hele boel onder, hihi.

Maaruh. Ik zou TP maar eens een mailtje gaan sturen vriend.
En als je begeleider roet in het eten gooit betaal je in termijnen en kun je bij de meet op mijn recalcitrante gozer letten, Kun je toch vast even in wat resin knijpen en dan heb ik even rust,..hihi.
thuis:
Mata Flanagan met zijn artificial personal assistant O.W.N.E.R & fryske spruit Aafke

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 15 May 2011 21:54

Jup, idd. Go Stalk Think Pink!!!!! Make sure you get her! Meteen bestellen en betalen, dan weet je zeker dat ze op Dolliverse op je zal zitten wachten!

Uselessboy
YoSD
YoSD

Postby Uselessboy » 15 May 2011 21:55

ohh, the irony xD
Ik wilde haar eigelijk daar ophalen zodra ik haar heb betaald laten worden 83
ik wil inderdaad naar dolliverse; I just have a teeny problem;
"hoe kom ik er?"
Trein naar Utrecht, daar lijn 77 nemen uitstappen en de route lopen, okay. Maar met een kleine handicap als... I dunno, asperger, kan dat best wel af en toe lastig worden, en nogal verwarrend. Daarom zoek ik ook meestal naar mensen die naar het zelfde gaan, om mee af te reizen. Zijn er toevallig mensen die de trein vanuit Eindhoven nemen om naar Utrecht te komen ofzo? Dat Lolita-la-lapins en ik samen kunnen afreizen met jullie? It's a tough question indeed.

@Serid13
Uiteraard beter om eventjes na te vragen, en je mag ook gerust mee-discussieren. Ongeacht hoe weinig iemand weet van een dergelijk onderdeel, mogen mensen mee-discussieren, misshcien dat je er wat leuks uit haalt, of zelf eens de boeken/manuscripten/documenten oppakken en zelf lezen :3 het is een werkelijke mythologie.
Ik schrijf zelf ook grote verhalen op een zelfde schaal (en trage start) voor iedereen die er interesse in heeft.

@Dernhelm
Als ik me niet vergis had de Shadow King, Alith Anar, gedanst met Morathi op een bal, en hem vervolgens gepeerd met haar meest belangrijke juweel... dat zo belangrijk voor haar was dat ze haar meest mooie en betrouwbare Witch Elf zou uithoeren om hem terug te krijgen. en ja, hij is mijn meest geliefde Lord klasse op het veld.
En nee, jullie hebben niet Ulthuan laten zinken, alleen een klein deeltje aan de noordelijke kust genaamd Nagarythe. :3 drie keer raden wat jullie trouwere neven en nichten nog doen op ons continent?

begin niet over warhammer hier xDD Ik word zo snel meegesleurd daarin xD

edit: (22:29)
Ik heb een mail verstuurd naar Think Pink om te informeren erover. mijn begeleider zal geen roet in het eten gooien, alleen de boel vertragen op zijn ergst xD maar ik heb nog mijn vakantie geld van afgelopen maand ^^

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 15 May 2011 22:31

Over Dolliverse, vaak spreken er mensen af op station Utrecht. Er word dan duidelijk gezegd waar, en meestal valt de groep goed op ^^ Je kan altijd iemands telefoon nummer vragen om er zeker van te zijn dat je niet verdwaald/alleen bent.
Image

Rooziej
SD13
SD13

Postby Rooziej » 15 May 2011 22:57

@Serid: das id nog een eindje weg voor mij :P ben benieuwd of je lolita aan doet ^^
en nee ik zal ook wel rondlopen, maar ik ben er ook om te vrijwilligen ^^ (misschien dat ik eventueel nog meehelp bij de stand van TP zelf)
@ Home:
Isamu
Usagi
Yaora
Joshua
Rikugou
Haru-Hanako
Enma
AiYumeko
Coming:

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 16 May 2011 10:54

Ik ga ook, en idd, er zijn veel mensen die gaan, dus dan komt t wel goed,, en ik ben ookm asperger, en ik ben er de eerste keer ook gekomen. kwestie van iemand aanspreken als je de weg echt niet meer weet,, maar tis redelijk te doen hoor. dus geen zorgen betreffende dolliverse.
btw,, ik schrijf ook verhalen,, leuk leuk,,
fantasy, historisch, maar meeste van wat ik tot nu toe geschreven heb zijn korte verhalen. *is ook bezig met lang verhaal,, maar die is nog niet klaar... evenals sommige korte verhalen*

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”