abio angel vraagje

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

floreat
Tiny
Tiny

abio angel vraagje

Postby floreat » 19 Feb 2011 01:47

ik zit er al jaren aan te denken om een abio angel yi te kopen
maar net nu ik die stap echt wil gaan zetten kom ik er achter dat de site waar ze verkocht worden op non actief staat?
weet iemand of ze nog ergens anders verkocht worden
en of dit tijdelijk is of moet ik heel hard gaan balen
ook wil ik een yi meisje er van maken en nu vroeg ik me af welke normal skin female body er op een aa yi hoofd past
alvast bedankt
lange tijd gestopt met deze hobby totdat ik foto's van mijn lishe vond en mijn bobobie sprite uit de kast haalde...het vuurtje is weer aangewakkerd vrees ik<3

floreat
Tiny
Tiny

Postby floreat » 26 Feb 2011 14:50

weet niemand dit? :shock:
lange tijd gestopt met deze hobby totdat ik foto's van mijn lishe vond en mijn bobobie sprite uit de kast haalde...het vuurtje is weer aangewakkerd vrees ik<3

Starálfur

Postby Starálfur » 26 Feb 2011 15:19

Op hun site staat dat ze in het nieuwe jaar opnieuw gaan openen, al weet ik niet of dit in 2010 of 2011 is geschreven, maar ik denk dat ze dit jaar weer zullen beginnen. Abio Angel wordt volgens mij alleen maar via http://www.divinitydoll.com/ verkocht, dus ik denk dat je een tweedehands moet kopen of even moet wachten :)
Kan je daar trouwens niet gewoon een Yi hoofd en een vrouwenlichaam kopen? Dan heb je zeker weten een resinmatch ^^

Return to “Doll Advies”