Problemen angelstudios
Moderator: Café Mods
-
kimichan84
- Hound

Problemen angelstudios
Hoi, mijn zus heeft bij angel studios een pruik en schoenen besteld nu ongeveer een maand geleden. Angel studios heeft geen aanduiding gegeven hoelang het kon duren. Mijn zus heeft na zolang wachten een mail naar hen gestuurd waar het blijft en hoort nu dus helemaal niks meer van hen. Zijn er meer mensen die problemen hebben met angel studios of die wat bij angel studios hebben gekocht en weten of het normaal is dat je dan meer als een maand op een pruik en een paar schoenen moet wachten?
Mijn nieuw forum! http://www.kimsabjdforum.proboards.com
-
aVampireTear
- SD13

Ik heb dit niet meegemaakt bij Angelstudio maar bij Rosedolls.
Ik kan je zeggen dat als de schoenen en
het pruikje niet in stock zijn dit zeker lang
kan duren.
Ik kreeg ook geen bericht, pas toen ik een
discussie opende op paypal erover
wilden ze reageren.
4 Maanden heeft het geduurd
voor ik mijn scoenen en pruikje had.
Ik kan je zeggen dat als de schoenen en
het pruikje niet in stock zijn dit zeker lang
kan duren.
Ik kreeg ook geen bericht, pas toen ik een
discussie opende op paypal erover
wilden ze reageren.
4 Maanden heeft het geduurd
voor ik mijn scoenen en pruikje had.
----------

-
kimichan84
- Hound

Op de site stond niet dat ze niet op voorraad waren volgens mijn zus. Dus zover wij weten was alles wat ze besteld heeft op voorraad ze krijgt alleen geen antwoord op haar mail over hoe lang het nog gaat duren en heeft na betaling verder alleen een mail gehad dat de bestelling geregistreerd is.
Hebben ze geen Q&A op hun site? In mijn ervaring heb je een stuk meer kans dat er gereageerd word als je op de site zelf post ipv een mail stuurt(algemene ervaring met dollcompanies, heb nog nooit zelf wat van AS gekocht)
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)
-
CandleCake
- MSD

wel raar dat het zo lang duurt :/ (maar hou er wel rekening me dat AngellStudio een weekje het werk neerlegt i.v.m. Chinees Nieuwjaar. Het kan zijn dat het daardoor langer duurt dan de bedoeling is, en eventueel ook de reden voor het nog niet beantwoorden van de mail. )
misschien duurt het ook wat langer door de winter event??
ikzelf heb nog niets van AS besteld, maar een keer 'n vraag bij een product gezet. 1 - 2 dagen later had ik een antwoord.
misschien duurt het ook wat langer door de winter event??
ikzelf heb nog niets van AS besteld, maar een keer 'n vraag bij een product gezet. 1 - 2 dagen later had ik een antwoord.
-
kimichan84
- Hound

Daar had ik ook aan gedacht maar omdat chinees nieuw jaar afgelopen week was en ze toen al 3 bijna 4 weken wachtte op haar dingen wat erg lang lijkt voor een pruik en schoenen die volgens de site op voorraad zouden zijn.
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”