Postby raafje » 15 Jun 2011 13:58
Ik heb een account bij soom dus misschien gaat het iets anders, maar ik krijg in ieder geval ook geen mail meer als ik een order plaats. Vroeger kreeg ik wel altijd een mail met de bevestiging van mijn order, maar tegenwoordig dus niet meer. Die komt geloof ik nu pas als het geheel betaald is. Soom stuurt ook nooit de betalingsgegevens via de mail of een invoice. Dat moet je zelf doen.
Kun je je order nog terug halen, want als je gebruikt hebt gemaakt van het layawayprogram moet er in je order onderaan een overzicht zijn met alle termijnen en per termijn een check out knop. Als je die gebruikt wordt je automatisch verder geleid naar paypal en een paar keer bevestigen en je betaling wordt verwerkt. Helaas werkt het niet altijd en blijf je halverwege hangen. Ik kan bijvoorbeeld wel betalen via mijn ene computer en niet met de andere.
Krijg je hem er niet doorheen via het layaway programma, dan even op de site het paypal adres opzoeken (of opvragen via de Q&A). Het paypaladres staat ergens in de FAQ. Zelf de betaling doen, onder vermelding van je order nummer en de bevestiging vragen via hun Q&A board.
Misschien helpt dit hier boven je verder, anders zou ik met je vragen naar het Q&A board gaan. Soom is vrij snel met antwoorden. Ze doen ook niet echt moeilijk als je betaling iets langer duurt, gewoon even melden op hun Q&A board.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)