Het- 1 foto maar -fototopic
Moderator: Café Mods
-
ShuriTigerH
- Sabik

Senra by ~*~Hananya~*~, on Flickr
Gister bij Think Pink wat kleine vleugeltjes gekocht, waar ik een armbandje en ketting mee heb gemaakt
~*~*~ At home: Senra (MNF Rheia) and Hanna (LTF Chloe)~*~*~
@ ShuriTigerH - Oeh knap hoor die eye mod! Heel apart zo met één ooglid.
@ Ythiel - Dat panda shirtje staat zo leuk!
@ miesaas - Ik ben echt gek op rood haar, het staat haar heel goed.
@ Hananya - Bedeltjes zijn altijd zo leuk. Ik kan het ook nooit laten als ik ergens iets tegen kom. Leuk setje heb je er van gemaakt!
@ Puppit - Haha ik zie t eigenlijk een dag te laat maar het is echt een super grappige foto xD

Horror verhaal bij deze foto : Ze viel na de laatste foto die ik van dr nam om waarbij haar been direct boven een kaarsje uitkwam! o_O
In reflex heb ik heel hard alle kaarsjes in één keer uitgeblazen.
Ze heeft gelukkig helemaal geen schade of kaarsvet vlekken er is niets te zien ik ben zo opgelucht.
@ Ythiel - Dat panda shirtje staat zo leuk!
@ miesaas - Ik ben echt gek op rood haar, het staat haar heel goed.
@ Hananya - Bedeltjes zijn altijd zo leuk. Ik kan het ook nooit laten als ik ergens iets tegen kom. Leuk setje heb je er van gemaakt!
@ Puppit - Haha ik zie t eigenlijk een dag te laat maar het is echt een super grappige foto xD

Horror verhaal bij deze foto : Ze viel na de laatste foto die ik van dr nam om waarbij haar been direct boven een kaarsje uitkwam! o_O
In reflex heb ik heel hard alle kaarsjes in één keer uitgeblazen.
Ze heeft gelukkig helemaal geen schade of kaarsvet vlekken er is niets te zien ik ben zo opgelucht.
-
ShuriTigerH
- Sabik

Ik heb er al iets langer dan een jaar, maar gisteren ein-de-lijk eens een fatsoenlijke broek voor Skye gemaakt XD Dus even snel fotootje willen maken met de smartphone en ja hoor, nieuwsgierige aagjes...

Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)
Thankyouu! En nee het zijn enchanted doll eyes. n__nBedankt voor de comments^^! Zulke mooie dolls hier allemaal<3.
@Miesaas: prachtige meid en prachtige foto^^. Zijn dat Dollflower oogjesO.o?
@Puppit: LOL, awesome foto!
@Saoera: Wow, wat een adembenemende foto, echt prachtig, en je meisje blijft geweldig<3. Blij dat ze heel is geblevenO.o.