Het- 1 foto maar -fototopic
Moderator: Café Mods
Vandaag kwam mijn nieuwe ventje binnen.
en ik moest hem gewoon effe delen, face-up loos en al.
Hij heet Kaiko, of Kai int kort.
Kai zegt Hallo!

Hij heet Kaiko, of Kai int kort.
Kai zegt Hallo!

Last edited by Kyanara on 29 Jan 2014 20:48, edited 2 times in total.
~Time for tea and Muffins~
-
Little Lost Pixie
- SD

All alone & strung out...

Ik had nog geen foto's van m'n straatjochie Kyan, dus net snel even naar buiten gerend met doll en camera. Er komen nog wel betere foto's als ik er wat meer de tijd voor neem

Ik had nog geen foto's van m'n straatjochie Kyan, dus net snel even naar buiten gerend met doll en camera. Er komen nog wel betere foto's als ik er wat meer de tijd voor neem
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)
Vandaag eindelijk mijn verjaardagscadeautje mogen ontvangen!
Meet Jack (nu nog Jaqueline), een Hujoo Yomi, en creepy as *beep* xD

(was niet geheel zeker of dit als 18+ foto werd beschouwd, aangezien er geen gore aan te pas komt maar wel een beetje een "iew" reactie opwerkt...)
Meet Jack (nu nog Jaqueline), een Hujoo Yomi, en creepy as *beep* xD

(was niet geheel zeker of dit als 18+ foto werd beschouwd, aangezien er geen gore aan te pas komt maar wel een beetje een "iew" reactie opwerkt...)
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
-
DutchDevil
- SD13

Inderdaad aparte pose hihi
Gefeliciteerd met je leuke verjaardags cadeau Pete!
Allison haar kleren zijn gearriveerd waaronder deze pantskirt en guppykisses mutsje (welk ik echt geweldig vind) en nog een paar kledingstukken
Alleen haar schoenen moeten nog arriveren want die was terug gestuurd omdat er geen huisnummer bijstond :( Is nu gelukkig weer onderweg

Gefeliciteerd met je leuke verjaardags cadeau Pete!
Allison haar kleren zijn gearriveerd waaronder deze pantskirt en guppykisses mutsje (welk ik echt geweldig vind) en nog een paar kledingstukken
Alleen haar schoenen moeten nog arriveren want die was terug gestuurd omdat er geen huisnummer bijstond :( Is nu gelukkig weer onderweg

At home:
Findis (Planetdoll Mini Elf Renee)
Allison (Fairyland Minifée Shushu)
Chloe (Fairyland Minifée Chloe)
Findis (Planetdoll Mini Elf Renee)
Allison (Fairyland Minifée Shushu)
Chloe (Fairyland Minifée Chloe)
-
DutchDevil
- SD13

-
DutchDevil
- SD13

- Amber-kyou
- Moderator

Na 3 jaar eindenlijk uitgevonden wat je met dat stomme verkrampte 'drinking dainty tea' handje kan.

Grote versie op DA
Also happy valentines day.. waar hij eigenlijk voor bedoeld was.

Grote versie op DA
Also happy valentines day.. waar hij eigenlijk voor bedoeld was.