Puppit Productions Firefox: W.I.P
Moderator: Café Mods
- DarkBlueRaven
- MSD

Danku danku 
En Valinda, als je 't hééééél graag wilt kan ik wel even een fotootje maken met geïmproviseerde pruik en oogjes... Ik heb proef-oogjes en pruiken besteld, en was van plan nieuwe foto's te maken zodra die binnen zijn... Maar dat kan nog wel even duren, ze zijn waarschijnlijk over iets minder dan 2 weken hier.
En Valinda, als je 't hééééél graag wilt kan ik wel even een fotootje maken met geïmproviseerde pruik en oogjes... Ik heb proef-oogjes en pruiken besteld, en was van plan nieuwe foto's te maken zodra die binnen zijn... Maar dat kan nog wel even duren, ze zijn waarschijnlijk over iets minder dan 2 weken hier.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
Nouja vooruit dan maar, SPOILER ALERT!Welke type ogen had je voor ogen?
Ik zag laats een paar mooie oranje katte ogen, maar heb geen idee of dat zou staan. wat de pruik betreft lijkt me een oranje met witte plukken wel mooi, maar ook hier laat ik men verbeelding maar even zen loop gaan.
Voor Seraphim:
mensenogen
vossenogen (glas)
pruikoptie 1 (staart snij ik los)
pruikoptie 2 (snij ik bangs in)
Voor Neva (zusje, sneeuwvosvariant):
(Weet nog niet welk stel ogen, hangt ervanaf welke pruik 't best staat)
mensenogen optie 1
mensenogen optie 2
vossenogen (glas)
pruikoptie 1 (staart snij ik los)
pruikoptie 2 (heeft al bangs)
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
Fase twee van het vossenhoofdje. Moet nog een headcap op en geschuurd worden. Daarna bedek ik het in polymeerklei, net als de poten, en sculpt ik er haartjes in.

Oortjes worden apart gemaakt.

Oortjes worden apart gemaakt.
- DarkBlueRaven
- MSD

- Unknown User
- Hound

-
ShuriTigerH
- Sabik