Wat betekend Default????

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 19 Jun 2011 20:44

Het is niet raar dat company's geen of gelimiteerde full sets doen. De meeste mensen die dolls kopen hoeven geen full set, omdat ze zelf alles aanpassen en zo de doll eigenmaken.
Andere willen misschien alleen de outfit/pruik/ogen.
En maar een relatief klein gedeelte wilt de full set precies zoals dee op de pagina staat.

Maar even on topic:
Default face-up is vaak, maar niet altijd, zoals op het plaatje. Dit is omdat het mensenwerk is en dus kan veranderen. Veel companies houden wel rekening met wensen als je hun een berichtje stuurt. Wellicht berekenen ze dan extra kosten dus hou daar rekening mee.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

FlowerGirl
SD
SD

Postby FlowerGirl » 19 Jun 2011 21:02

p.s. weet iemand hoe je weet welke maat een doll is ? er staat bij een doll 18.5 cm en bij een ander 17.5 cm hoe weet ik dan welke maten pruik je moet nemen 5/6 7/8 8/9 9/10 ???
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 19 Jun 2011 21:12

18cm=7 inch.

Dus je moet 6-7 of 7-8 hebben. Voor de 18.5 zou ik 7-8 nemen. Voor de 17.5 6-7

Althans ik denk dat je het nu over de pruikjes hebt.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

FlowerGirl
SD
SD

Postby FlowerGirl » 19 Jun 2011 21:14

o sorry :blush: vergeten idd te melden dat het voor pruikjes is :blush: heb een paar dolls op het oog met die maten <3 niet te groot en niet te klein :p
maar dank je voor je heldermaking! nou kan ik weer iets verder met zoeken :D
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 19 Jun 2011 21:43

Dat ligt aan mij hoor - ik bedoel eigenlijk companies zoals Souldoll. Als ik het goed begrijp, maken die maar een heel beperkt aantal kledingsetjes dus kan je al heel snel geen full set meer kopen. Voor trage mensen als ik is dat een beetje frustrerend ;).
De meeste fullsets van alle bedrijven zijn zowiezo limited, dus je moet zowiezo snel zijn ;)
Image

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”